今日もあいおわ

mayugezaru.exblog.jp

幸せ

今日もそこそこお勉強。
あと3日(ほんとはあと4日)。 最後の日はもう完ぺきなはずだから 勉強のことは考えずに映画でも見に行ったらって言われた。 私には無理。 最後の最後まで勉強してもたりなそう。 
ほんと不安だ~!
そんなつまらない日に素敵なプレゼント。
私がChildFindを通してスポンサーしているレイナちゃん(ホンデュラスに住んでるんだ)からお手紙が届いたの!

“Dear Godmother,

Hello dear Godmother, I greet you warmly and wish you success in all you do everyday. By this letter, I thank you so much for being so nice to me. I have received your letters, and I like them very much. My family and I pray for you, and ask the Load to enlighten you for all you do for me. I thank God for giving me such special Godmother like you. You have gained my love because you are so nice to me. I say so long and send a hug and a kiss to you at the distance. I pray the load to bless you now and all the time. My family and I send many hugs to you and your family, and please remember that we love you so much"

試験のことで頭がいっぱいいっぱいで自分勝手になっていた時に 心のこもった温かい言葉。 だん吉くんのおばあちゃんが私に見せてくれた大切な金曜日 そして海を渡って今日届いたちっちゃな子からの優しさ。 私って本当に幸せだな 恵まれているなって ほんと心から嬉しくかんじた。 
神様 本当に素敵な人生をありがとう。 

と ここで終ってくれればいいんだけれど 現実は現実ね。 ああ今日はいつまで起きてなくちゃならないんだろ~! 絶対受かってやるっ! 受かっていっぱいやりたいことやってやるっ!
[PR]
by mmayfkd | 2009-11-05 14:02 | アイオワ・マイニチ